Krachtige Mix van Marketing, Webdesign en Development

MXTmedia

Je spreekt het uit als: “mixed media” en het staat voor mij voor de kracht van het combineren van de disciplines Design, Online Marketing en Development. Onder die naam, MXT media, ga ik sinds 2002, vanuit Maastricht, uitdagingen aan waarbij Online Marketing, Webdesign en Development met elkaar verweven zijn om van ideeën tot toepassingen te komen. Applicaties voor bedrijven en organisaties om mensen te bereiken en verbinden.

Over Webdesign, Online Marketing en Web development

De toepassingen zijn websites, web apps, blogs, webshops, huisttijlen, marketing campagnes. Design, marketing en development spelen daarbij de volgende rollen.
Design is niets meer of minder dan grip krijgen op de wereld. Of begrip van de wereld om ons heen. De oorspronkelijke betekenis van informeren is vormgeven. Development maakt de verbeelding mogelijk. En via marketing wordt de relevantie onderzocht, getest en door gerichte acties verhoogd. Door relevant te zijn worden de doelgroepen, mensen bereikt.


Fransz Loth
Online Communicatie Specialist

Google Analytics & Google Adwords Search gecertificeerd

Als Online Communicatie Specialist ben ik een lifelong learner. Dat zit in mijn DNA. Een probleem is voor mij een vraag, een taboe is een uitdaging. Daarbij combineer ik visueel, conceptueel en abstract denken met pragmatisch vakmanschap.

Een leven lang gewerkt voor werkgevers en een brede range aan opdrachtgevers van groot tot minder groot. Profit en non-profit organisaties als onder anderen VNU nieuwe media, TV Gazet, Provincie Limburg, Jahnshen Hahnraths, DSM, Gemeente Eindhoven …